Thursday, October 4, 2007

Bukan untuk diriku....

Just heard 1 song sang by Samsons, Bukan diriku...before this aku x suka pn lagu ni...bese2 jek...sekadar tuk dgr..ok la..but when all these things happenned to me lately...aku jd suka ngan lagu ni...suka means bukan kegumbiraan menyanyi lagu ni dgn riang rianyer...but when I heard this song...sometimes rasa nk menangis..sedey yg amat but i have to accept everything..mayb this is my destiny..eventhough decision haven't been made yet...but i think i can guess what will happen next...im on my way of thinking this thing thoroughly, wisely, timbal blk baik buruk, decide the best..everything..may God bless me n both of them...ameen..

Here's the lyric of this song:

Setelah kupahami
ku bukan yang terbaik
yang ada di hatimu
Tak dapat kusanksikan
ternyata dirinyalah
yang mengerti kamu,
bukanlah diriku

Kini maafkanlah aku
bila ku menjadi bisu
kepada dirimu
bukan santunku terbungkam
hanya hatiku terbatas
‘tuk mengerti kamu
maafkanlah aku

reff:
Walau ku masih mencintaimu;
Ku harus meninggalkanmu;
Ku harus melupakanmu

Meski hatiku menyayangimu;
Nurani membutuhkanmu;
ku harus merelakanmu

Dan hanyalah dirimu
yang mampu memahamiku
yang dapat mengerti aku,
ternyata dirinyalah
yang sanggup menyanjungmu
yang dapat menyantunmu,
bukanlah diriku

No comments: